Dinsdagavond training 19 februari opgelet !
Voor de trainingsavond op dinsdag 19 februari is (kunstgras) veld 1 voor de laatste keer dit jaar (seizoen) dubbel geboekt, hetgeen betekent dat we met onze elftallen nog 1x moeten uitwijken voor een selectiewedstrijd van de KNVB.
A.s dinsdag (aftrap is nog onduidelijk, maar zal rond 19:00 / 20.00 zijn) speelt een regionaal KNVB selectieteam JO15 tegen hun leeftijdgenoten van FC Dordrecht.
Dat betekent voorts dat we op de club maandag/dinsdag even kleedkamers 9 en 10 moeten nakijken zodat we onze gasten netjes kunnen ontvangen.







































