NIEUWS

Rijswijkse Derby (1e bekerwedstrijd) a.s. zaterdag om 14 uur

a.s. zaterdag (30 aug) trappen we het seizoen af met een bekerwedstrijd tegen stadgenoot r.v.v. Semper Altius. Al zien we deze bekerwedstrijd als "serieuze" oefenwedstrijd. Toch is het leuk om tegen een andere Rijswijkse club te spelen. Vorig seizoen in de competitie wonnen we 2x. Dit seizoen begint alles weer op 0. Komt u ook kijken? De wedstrijd start om 14 uur i.p.v. 15 uur. De kantine is nog steeds in de Schilp. Daar bent u van harte welkom om een drankje te doen. Om 11 uur a.s. zaterdag speelt ADO Den Haag jong tegen AZ. (veld 1) Genoeg te doen op het prinses Irene...


We gaan weer beginnen….

Vandaag, maandag 25 augustus 2025,  gaan we starten met seizoen 2025-2026 De onderbouw gaat vandaag starten met trainen. Morgen gaat de bovenbouw, de meisjes en de selectie allemaal trainen. Los van onze leden trainen ADO jong, ADO MO17, de Shell en de Frisbee ook op ons terrein. De velden worden optimaal benut en dat is mooi om te zien! vanaf 23 augustus gaf de gemeente het akkoord om de velden te mogen betreden. Vanaf vandaag gaat dat ook beginnen. Wij wensen alle leden heel veel plezier en succes toe! Voor vragen: jeugdbestuur@rvcceleritas.nl of info@rvcceleritas.nl het bestuur


DWD Horeca bij RVC Celeritas

Vanaf 1/7/2025 heeft het bestuur van RVC Celeritas de kantine uitbesteed. Richard en Natasja van de Dutch Kids Foundation hadden interesse om het over te nemen van Marcel en Ilona. Marcel en Ilona gaan binnenkort naar Frankrijk en willen voorlopig niet meer terugkeren naar Nederland. Voor Marcel en Ilona leuk maar voor Celeritas een hard gelach. Daarom moesten we snel doorschakelen en dat is gelukt. We wensen Marcel en Ilona het beste toe en veel plezier in Frankrijk. De nieuwe kantine mensen stellen zich hieronder (kort) voor. Wij wensen Richard en Natasja veel plezier bij de club. We maken er...


Jay Jay van Toorn nieuwe communicatie medewerker

Wij zijn bijzonder blij dat we een contract kunnen aangaan met Jay Jay van Toorn. Jay Jay (dochter van trainer Dennis) zal zich gaan inzetten als fotograaf en het sociale media van de club. Jay Jay is al erg betrokken bij het eerste elftal maar zal ingezet worden voor de gehele vereniging. Het eerste succes is al binnen. Jay Jay heeft de wedstrijdbal voor ons eerste team verkocht. Alle 11 de thuiswedstrijden zijn verkocht. wij wensen Jay Jay veel plezier bij de club.



Bekijk hier de leden van de club van 1907

Bekijk hier onze sponsors